Voor GGZ instelling Lionarons verwerken wij dagelijks de nieuwe aanmeldingen voor volwassenen- en ouderenzorg. Vanuit de website en verwijzers komen aanmeldingen binnen die wij in behandeling nemen.
Het secretariaat van Lionarions was in een bepaalde periode onvoldoende bezet. Er was te veel werk voor het aantal beschikbare medewerkers. DBF heeft een deel van de binnenkomende aanmeldingen overgenomen. Dit zorgde ervoor dat de aanmeldingen vlot konden doorlopen en er geen wachttijd ontstond voor de cliënt. De werkdruk voor de medewerkers is een stuk verminderd en nieuwe collega’s zijn in alle rust ingewerkt.
Wil je ook in korte tijd de druk van jouw klantcontact medewerkers wegnemen? En als partners samenwerken om zo de pieken en dalen in jouw eigen organisatie beter op te vangen? Wij kruipen in de huid van jouw organisatie en nemen telefoon, administratie, e-mail en socials uit handen.
meer over klantenservice dienstenCora van der Meijde client service managerEens kennismaken? Ik vertel je graag meer over ons KCC. Samen doorlopen wij jouw vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!
Form has been submitted successfully!