Museumkaart, Salesforce & DBF

terug naar cases

DBF beheert de Salesforce beheer-applicatie van Stichting Museumkaart, die zij inzet voor De Museumkaart. Wij verzorgen het algehele Beheer en Support en tevens de Monitoring van processen en koppelingen voor de Salesforce omgevingen van Stichting Museumkaart (o.a. Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud).

Museumkaart logo 600 01

Door dagelijks beheer en monitoring signaleren wij tevens eventuele incidenten of andere procesverstoringen. Wij bieden niet alleen bij incidenten maar ook bij proceswijzigingen of procesverbeteringen een advies, passend bij de Salesforce omgevingen. Wij hebben de kennis van de Museumkaart processen én de kennis van Salesforce; een effectieve combinatie! We hanteren de Scrum methodiek (Agile) bij wijzigingen, toevoegingen of verbeteringen aan de Salesforce applicatie.

De kennis, kunde en ervaring die nodig is om juist en volledig te kunnen testen bij wijzigingen hebben wij in huis. Periodiek vindt er een overleg plaats met stakeholders en keyusers om proceswijzigingen en -verbeteringen te analyseren en door te voeren en om eventuele risico’s te mitigeren.

Andere onderdelen betreffen Managed Services werkzaamheden die liggen op het vlak van Usermanagement (gebruikers en gebruikersrollen), Configuratie (zoals schermen en flows logischer inrichten) en Reporting & Dashboarding (rapportages opzetten of verbeteren, bijvoorbeeld met behulp van Tableau).

Tableau

Wat doen we precies?

  • Support op de verschillende Salesforce omgevingen.
  • Beheer en Monitoring van de processen en koppelingen in Salesforce.
  • Signaleren van eventuele incidenten of procesverstoringen.
  • Advies t.b.v. het oplossen van incidenten, maar ook voor proceswijzigingen of procesverbeteringen.
  • Productie en verzending van de Museumkaarten op ons Fulfilment Center.

Zo werkt onze hulp

Wij werken met een team van procesmanagers, datamanagers en Salesforce experts. Zij weten samen alles van inrichten, configureren, monitoren en rapporteren. Door hun expertise worden processen efficiënter en flows logischer. En worden opdrachtgevers (weer) enthousiast om met Salesforce te werken.

Ook hulp nodig

om weer met plezier én resultaat in Salesforce te werken?

Wij helpen je hier graag mee! Neem contact op voor DBF Salesforce Managed Services en onze abonnementsvormen! Of lees meer over wat we voor jou kunnen betekenen.

Salesforce is geïmplementeerd, hoe nu verder?

Connectie met klantcontact diensten

We beschikken over een eigen Klant Contact Centrum en Fulfilment Center. Wat heeft dat met Salesforce te maken? Regelmatig gebruiken onze opdrachtgevers de connectie tussen Salesforce en deze klantcontact diensten. Fulfilment is bijvoorbeeld gekoppeld aan processen. En op ons Klant Contact Centrum wordt klantcontact vanuit telefoon, e-mail en social media in Salesforce afgehandeld.

Lisette Square
Lisette Schulp Client Service Manager

Weten hoe we jou kunnen helpen met jouw Salesforce uitdaging? Neem dan contact met mij op!

  • persoonlijk contact
  • Afspraak is afspraak
  • no-nonsense
  • enthousiaste aanpak
  • samen voor succes