Museumkaart, Salesforce en DBF

terug naar cases

DBF beheert de Salesforce beheer-applicatie van Stichting Museumkaart, die zij inzet voor De Museumkaart. Wij verzorgen het algehele Beheer en Support en tevens de monitoring van processen en koppelingen voor de Salesforce omgevingen van Stichting Museumkaart (o.a. Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud).

Museumkaart logo 600 01

Door dagelijks beheer en monitoring signaleren wij eventuele incidenten of andere procesverstoringen. Wij bieden niet alleen bij incidenten, maar ook bij proceswijzigingen of procesverbeteringen een advies, passend bij de Salesforce omgevingen. 

Wij hebben de kennis van de Museumkaart processen én de kennis van Salesforce; een effectieve combinatie! We hanteren de Scrum methodiek (Agile) bij wijzigingen, toevoegingen of verbeteringen aan de Salesforce applicatie. 
 

De kennis, kunde en ervaring die nodig is om juist en volledig te kunnen testen bij wijzigingen hebben wij in huis. Periodiek vindt er een overleg plaats met stakeholders en key-users om proceswijzigingen en -verbeteringen te analyseren en door te voeren en om eventuele risico’s te mitigeren.
 

Andere onderdelen hebben betrekking op Managed Services, met werkzaamheden op het gebied van User Management (gebruikers en rollen), Configuratie (bijvoorbeeld het logischer inrichten van schermen en flows) en Reporting & Dashboarding (het opzetten of verbeteren van rapportages, bijvoorbeeld met Tableau).

Tableau

Ook hulp nodig

om weer met plezier én resultaat in Salesforce te werken?

Wij helpen je hier graag mee! We werken met een team van procesmanagers, datamanagers en Salesforce experts. Zij weten samen alles van inrichten, configureren, monitoren en rapporteren. Neem contact op voor DBF Salesforce Managed Services en onze abonnementsvormen! 

Salesforce is geïmplementeerd, hoe nu verder?

Wat doen we precies?

  • Support in de verschillende Salesforce omgevingen;
  • Beheer en Monitoring van de processen en koppelingen;
  • Signaleren van eventuele incidenten of procesverstoringen;
  • Advies t.b.v. het oplossen van incidenten, maar ook voor proceswijzigingen of procesverbeteringen;
  • Productie en verzending van de Museumkaarten vanuit ons Fulfilment Center.

Connectie met klantcontact diensten
 

We beschikken over een eigen Klant Contact Centrum en Fulfilment Center. Wat heeft dat met Salesforce te maken? Regelmatig gebruiken onze opdrachtgevers de connectie tussen Salesforce en deze klantcontact diensten. Fulfilment is bijvoorbeeld gekoppeld aan processen. En op ons Klant Contact Centrum wordt klantcontact vanuit telefoon, e-mail en social media in Salesforce afgehandeld.

 

Lisette Square
Lisette Schulp Client Service Manager

Weten hoe we jou kunnen helpen met jouw Salesforce uitdaging? Neem dan contact met mij op!

  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak
  • no-nonsense
  • enthousiaste aanpak
  • samen voor succes