Wij helpen je met Salesforce vraagstukken

terug naar kenniscentrum

Salesforce: van operationele processen tot implementatie

Is Salesforce binnen jouw organisatie geïmplementeerd en zit je nu voor de operationele processen met je handen in het haar? Of wil je aan de slag met nieuwe koppelingen, maar weet je niet hoe? Wij kunnen je vast helpen!

Wij maken Salesforce zo dat voor jou het beste werkt
Naast ons eigen Customer Data Platform Marion is het ook mogelijk dat wij klantdata implementeren en beheren in Salesforce omgevingen. Onder andere in Sales Cloud en Service Cloud. Dbf heeft de kennis hiervoor in huis. Mogelijk dat jouw organisatie na de implementatie van Salesforce zelf het beheer onder haar hoede neemt. Weet dat dbf hierin kan ondersteunen of het volledig uit handen kan nemen.

Salesforce koppeling met operationele afdelingen van dbf
Naast onze ICT ontwikkelaars, productmanagers en procesmanagers die klaar staan om voor jouw organisatie in Salesforce aan de slag te gaan, kunnen er koppelingen worden gemaakt naar onze operationele afdelingen, zoals Fulfilment/Productie Platform, Digitale Kaart Platform en Klant Contact Centrum (Customer Care). Tevens is onze afdeling Data- & Loyalty Management aangelijnd om van alle data in Salesforce verhelderende rapportages en dashboards in te richten in tools als Tableau of Power BI.

Lisette 20190917 DBF 163 2
Lisette Schulp Accountmanager

Van gedachten wisselen over jouw Salesforce vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak
  • samen voor succes

Contactformulier

Voorkeur contactmethode