Personal Service

Dé sympathieke vorm van loyalty marketing waar al jouw klanten blij van worden!

neem contact op

Wat is Personal Service?

Onze Personal Service is een sympathieke vorm van loyalty marketing waarmee je jullie klantbetrokkenheid vergroot. Je relatie heeft deze service immers aan jou te danken!

De service bestaat uit verschillende onderdelen die los van elkaar of gecombineerd kunnen worden ingezet. Lees in de online brochure hoe Personal Service zorgt voor meer loyale klanten.

download brochure >

Hoe het werkt

Personal Service biedt ieder van jouw klanten een persoonlijk online dossier. Hierin staan alle gegevens die jouw klant graag veilig wil stellen.

Denk aan betaalpassen, klantenpassen, simkaarten, ID-bewijzen en kopieën van belangrijke documenten.

Vervolgens kunnen wij al deze gegevens terugvinden op het moment dat er iets kwijt, vergeten of gestolen is.

Demo personal service dbf

Services voor jouw klanten

Blokkeerservice

Met één telefoontje blokkeren wij alle vermiste passen en de mobiele telefoon, én dragen het risico voor verdere schade.

Sleutelretourservice

Dankzij een unieke code op sleutelhangers sturen wij verloren sleutels naar de eigenaar terug.

Bagageretourservice

Dankzij een unieke code op het bagagelabel laten we verloren koffers thuis of op het vakantieadres bezorgen.

Herinneringsservice

Wij stellen jouw klant tijdig en meermaals op de hoogte als ID-bewijzen bijna verlopen, zodat deze op tijd verlengd kunnen worden.

Noodgeld

Is jouw klant op vakantie zijn of haar portemonnee met geld en bankpassen verloren? Wij zorgen dat jouw klant binnen 24 uur over noodgeld beschikt.

24/7 meldnummer

Wij zijn dag en nacht bereikbaar, voor het hele gezin. Zo heeft jouw klant te allen tijde een veilig gevoel.



De voordelen op een rijtje

Voor jouw organisatie

  • Positief in beeld bij jouw klanten
  • Meerdere contactmomenten
  • De klantwaardering verhogen
  • De klantloyaliteit vergroten
  • Met marge verkopen
  • Geen extra inspanning

Voor jouw klanten

  • Een zorgeloos en veilig gevoel
  • Wereldwijd en 24 uur per dag hulp bij diefstal of verlies van eigendommen
  • Voor alle inwonende gezinsleden
  • Persoonlijk contact met jouw kantoor
  • Positieve ervaring op moeilijke momenten



Personal Service in de praktijk


"dbf levert een belangrijke bijdrage aan de ABN AMRO Stand-By Service. Een fijne samenwerking met betrokken en klantgerichte mensen.”

- Diana Pas, Lead Product Owner ABN AMRO

bekijk de case

_gratis online demo

Ervaar zelf hoe Personal Service werkt in onze online demo omgeving. Vraag de demo geheel gratis en vrijblijvend aan.

Form has been submitted successfully!

Claudia Square
Claudia van der Hoek Client Service Manager

Van gedachten wisselen over Personal Service voor jouw kantoor? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • Personal Service expert
  • 20 jaar ervaring
  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis