De retourservice is een vriendelijke dienst waarmee we met fysieke sleutelhangers, tags en stickers eigenaar en vinder samenbrengen. En jouw logo is elke dag in beeld!
In 4 eenvoudige stappen brengt de retourservice een eigenaar en vinder bij elkaar:
1. Jouw klant ontvangt labels en stickers met een QR-code en jouw logo.
2. Jouw klant bevestigt de QR-code aan sleutelbos, laptop, tablet of ander voorwerp.
3. Bij verlies van een voorwerp scant de eerlijke vinder de QR-code en stuurt zo de eigenaar een bericht.
4. De eigenaar en vinder spreken samen af hoe het voorwerp terug bij de eigenaar komt.
De retourservice is een middel om van klanten, loyale klanten te maken. Dit levert het je op:
Bedrijven die waardevolle voorwerpen verkopen of verhuren passen goed bij het concept van de retourservice. Denk bijvoorbeeld aan auto’s, woningen en elektronica. We bieden de service aan aan bedrijven in branches als:
Claudia van der Hoek client service managerMeer weten?
Wil je van gedachten wisselen over de Retourservice voor jouw klanten? Met enthousiasme vertel ik je graag meer. Ik kijk er naar uit om je te spreken!
Form has been submitted successfully!