Retourservice

Krijg meer loyale klanten met deze vriendelijke service

Breng eigenaar en vinder bij elkaar

De retourservice is een vriendelijke dienst waarmee we met fysieke sleutelhangers, tags en stickers eigenaar en vinder samenbrengen. En jouw logo is elke dag in beeld!

Hoe werkt de retourservice?

In 4 eenvoudige stappen brengt de retourservice een eigenaar en vinder bij elkaar:

Codicon tag 1

1. Jouw klant ontvangt labels en stickers met een QR-code en jouw logo.

Game icons house keys 1

2. Jouw klant bevestigt de QR-code aan sleutelbos, laptop, tablet of ander voorwerp.

Bx qr scan 1

3. Bij verlies van een voorwerp scant de eerlijke vinder de QR-code en stuurt zo de eigenaar een bericht.

Material symbols light contact mail outline 1

4. De eigenaar en vinder spreken samen af hoe het voorwerp terug bij de eigenaar komt.

Wat levert het jouw organisatie op?

De retourservice is een middel om van klanten, loyale klanten te maken. Dit levert het je op:

  • Hogere klantwaardering: door sympathieke service
  • Euro’s: als je de service slim inzet binnen een servicepakket
  • Regelmatig positief in beeld bij je klanten
  • Grotere zichtbaarheid van jouw merk op labels en sleutelhangers


Retourservice sleutels DBF

Voor elke branche een passend concept

Bedrijven die waardevolle voorwerpen verkopen of verhuren passen goed bij het concept van de retourservice. Denk bijvoorbeeld aan auto’s, woningen en elektronica. We bieden de service aan aan bedrijven in branches als:

  • Automotive
  • Vastgoed
  • Verzekeraars & banken
  • Transport
  • Beveiliging
Claudia Square
Claudia van der Hoek client service manager

Meer weten?
Wil je van gedachten wisselen over de Retourservice voor jouw klanten? Met enthousiasme vertel ik je graag meer. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • Retourservice expert
  • 20 jaar ervaring
  • persoonlijke aanpak

Contactformulier

Form has been submitted successfully!