Digitale pas

Meer inzicht, nieuwe data & groei

Meer klantdata voor groter resultaat

Het verzamelen van meer data van jouw klanten of leden is één van de grootste voordelen van de digitale pas. Met deze data zet je gerichter en succesvoller campagnes in.

  • Klant- en ledengegevens centraal verzameld
  • Kostenefficiënt zonder drukkosten
  • Tijdbesparend door automatische processen
  • Milieuvriendelijk zonder plastic passen
  • Gemak voor de gebruiker. De digitale pas verschijnt direct in de Wallet van smartphones
Digitale pas dbf digitaliseren ledenpas of klanten kaart

NIEUW! Digitale pas mét pasfoto

Om de eigenaar van een digitale pas te identificeren, kan een pasfoto worden toegevoegd. Ons passysteem biedt de mogelijkheid pasfoto's te uploaden, controleren en goedkeuren.

> vraag offerte aan

Onze digitale oplossing

Wij verzorgen de digitalisering van de fysieke passen en alle bijbehorende dataprocessen:

  • Genereren van persoonlijke digitale passen
  • E-mailverzending van de download-links van digitale passen
  • Verwerken van aankopen, uitgiften of transacties
  • Inrichten van automatische (e-mail) processen voor verlengingen of marketing campagnes
  • Marketing dashboard met centrale klantdata
  • Koppeling met ons loyalty platform
Digitale pas of klantenkaart dbf

Wat kan je met klant- en ledendata?

Klantdata stelt je in staat betere en persoonlijkere campagnes uit te voeren. Met een digitale pas verzamel je centraal gegevens: demografische gegevens, kenmerken, interesses, voorkeuren en gedragingen. Wie gebruikt de pas wanneer, waarvoor en hoe vaak? Wat voor soort klanten of leden je ook bedient; marketing zal een stuk makkelijker worden. Denk aan loyalere klanten, een hogere omzet per lid of een hogere aankoopfrequentie.

Loyaliteitsprogramma dashboard data

Een greep uit onze klanten

Steeds meer organisaties kiezen voor een digitale variant van hun klantenkaart of ledenpas.

Offerte ontvangen

Aan de slag met een digitale pas? wij sturen een vrijblijvend voorstel

_succescase met digitale pas

Richard 20190917 DBF 210 web 2
Richard de Jong Client Service Manager

Aan de slag met een digitale pas, klantenkaart of ledenkaart? Ik help je graag bij het realiseren van de beste digitale oplossing.

  • samenwerken voor succes
  • heldere afspraken
  • de beste oplossing vinden
  • gedreven

Contactformulier

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Form has been submitted successfully!