dbf in MVO-register opgenomen
dbf is weer voor een jaar MVO-gecertificeerd en daarmee opgenomen in het MVO-Register. Een mooi bewijs van onze inspanningen op gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen!
Wij zijn in het bezit van het FSQS-NL certificaat. En ook dit jaar is het certificaat weer toegekend! Maar wat houdt het precies in? En waarom is het certificaat belangrijk voor onze klanten? We leggen het verder uit.
FSQS staat voor Financial Services Qualification System. Het is een community van financiële instellingen, waaronder banken en verzekeraars die samenwerken. Deze instellingen kunnen met FSQS aantonen dat hun partners en leveranciers voldoen aan de regels en wetgeving. Met het behalen van het FSQS-NL certificaat tonen we met dbf onze betrokkenheid en referenties in de financiële sector aan.
Om gecertificeerd te blijven, doorlopen we jaarlijks twee fases: profilering en compliance. In fase één leveren we basisinformatie aan, zoals uitleg over onze diensten, financiële gegevens en beveiligingsmaatregelen. Omdat de diensten van dbf vallen onder "hoger risico" leveren we in fase twee meer gedetailleerde informatie en bewijsmaterialen aan. Na deze grondige screening ontvangen we het FSQS-NL certificaat.
Het FSQS-NL certificaat is een bewijs van gescreende bedrijfsvoering. Dit certificaat geeft extra vertrouwen als wij banken of verzekeraars helpen met onze diensten. Het is een standaard in de financiële dienstverlening die goed gewaardeerd wordt.
dbf is weer voor een jaar MVO-gecertificeerd en daarmee opgenomen in het MVO-Register. Een mooi bewijs van onze inspanningen op gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen!
Met de verlenging van het ISAE 3402 certificaat laten we zien dat wij processen goed uitvoeren, onze informatiebeveiliging toereikend is en voldoende maatregelen nemen om fraude te voorkomen.