Sterke klantrelaties bouwen: onze 7 bouwstenen

terug naar kenniscentrum

Sterke klantrelaties bouwen is onze core-business. Wij helpen andere bedrijven om dit goed te doen. Doormiddel van techniek, data en persoonlijke aandacht. Het maakt niet uit of je 10 of 10.000 klanten hebt. De basis is hetzelfde. Hiervoor gebruiken wij 7 bouwstenen die samen de weg naar goede klantrelaties vormen. We delen ze graag met je.


1. Combinatie van persoonlijk & techniek

Hoe geef je klanten de persoonlijke aandacht die ze verdienen, hoe veel het er ook zijn? De techniek maakt het mogelijk overzicht te houden in de complexiteit van bergen klantdata. Daardoor leer je steeds meer van je klanten. Je bent steeds beter in staat ze te herkennen en positief te verrassen. Zo ontstaat verbinding en worden klanten ambassadeurs.


2. Klantrelaties opbouwen is één, onderhouden is twee

Op alle verschillende contactmomenten kun je de klantrelatie sterker maken. Wij doen dit vanuit een brede aanpak en jarenlange ervaring met het bouwen en onderhouden van sterke klantrelaties. Data is daarbij altijd de basis. Daarna volgt een unieke combinatie van contactdiensten, zoals social media, direct mail of een loyaliteitsprogramma.


3. Data & verbinding voor dieper inzicht

Onze specialisten verbinden datastromen of bouwen wat er nodig is, zodat het geheel werkt als één geoliede machine. Het leidt tot dieper inzicht in je klant: we zien wat werkt, bij wie en waar. Door daarop in te spelen heeft je klant altijd de beste ervaring.

Klantenservice uitbesteden of outsourcen aan dbf

4. Partners in plaats van klanten

Sterke klantrelaties bouwen is samenwerken. Wij staan voor volledig partnerschap en bieden een solide basis waar je op kunt vertrouwen. Met veel van onze klanten hebben we een sterk, jarenlang partnerschap opgebouwd.


5. Sterke klantrelaties bouwen is mensenwerk

Met alle expertises onder 1 dak vormen we een hechte club. Iedereen staat voor elkaar klaar. We zijn één team met één missie: bedrijven laten groeien met slimme inrichting van klantdata en het ontzorgen van klantcontact. We hebben plezier in ons werk én met elkaar.


6. Nieuwsgierig naar de toekomst en elkaar

We weten hoe technische vooruitgang steeds meer mogelijk maakt en stappen de toekomst open en nieuwsgierig in. Steeds weer op zoek naar het beste kanaal om je doelgroep te bereiken. Zo voelt iedere klant zich gezien en gehoord.

dbf business units

7. Oprechte aandacht maakt alles beter

Wat nooit verandert is de behoefte aan oprechte aandacht. Zeker in een digitale wereld is die onveranderd groot. Het is de pijler waarop we zijn gebouwd. Aandacht maakt alles beter. Het geeft ruimte voor groei, samen ontwikkelen en het bouwen van sterke relaties. Persoonlijk en vanuit het hart.


Sterke klantrelaties: 2 voorbeelden

Om mee af te sluiten geven we 2 mooie voorbeelden van hoe de bouwstenen hebben geleid tot goede klantrelaties. Je leest het in onderstaande klantcontact cases.

Sterke klantrelaties bouwen?

Is samen groeien, ontwikkelen en sterke relaties bouwen wat je wil? Dan zijn wij jouw partner. We vertellen je graag meer over onze werkwijze en oplossingen. Vul het contactformulier in of bel ons. We kijken er naar uit je te spreken!

Form has been submitted successfully!