Sterke klantrelaties bouwen is onze core-business. Wij helpen andere bedrijven om dit goed te doen. Doormiddel van techniek, data en persoonlijke aandacht. Het maakt niet uit of je 10 of 10.000 klanten hebt. De basis is hetzelfde. Hiervoor gebruiken wij 7 bouwstenen die samen de weg naar goede klantrelaties vormen. We delen ze graag met je.
1. Combinatie van persoonlijk & techniek
Hoe geef je klanten de persoonlijke aandacht die ze verdienen, hoe veel het er ook zijn? De techniek maakt het mogelijk overzicht te houden in de complexiteit van bergen klantdata. Daardoor leer je steeds meer van je klanten. Je bent steeds beter in staat ze te herkennen en positief te verrassen. Zo ontstaat verbinding en worden klanten ambassadeurs.
2. Klantrelaties opbouwen is één, onderhouden is twee
Op alle verschillende contactmomenten kun je de klantrelatie sterker maken. Wij doen dit vanuit een brede aanpak en jarenlange ervaring met het bouwen en onderhouden van sterke klantrelaties. Data is daarbij altijd de basis. Daarna volgt een unieke combinatie van contactdiensten, zoals social media, direct mail of een loyaliteitsprogramma.
3. Data & verbinding voor dieper inzicht
Onze specialisten verbinden datastromen of bouwen wat er nodig is, zodat het geheel werkt als één geoliede machine. Het leidt tot dieper inzicht in je klant: we zien wat werkt, bij wie en waar. Door daarop in te spelen heeft je klant altijd de beste ervaring.