Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.
Zoveel klanten, zoveel contactwensen. Met een chatfunctie op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Wij adviseren je in de beste tools, monitoren en beantwoorden de vragen en rapporteren achteraf. Live chat uitbesteden aan dbf betekent altijd en overal je klanten te woord kunnen staan.
De chatfunctie kunnen wij helemaal naar wens voor je inrichten en bemannen. Het chatvenster kunnen we mooi laten aansluiten op de huisstijl van je website en de pop-up kan weergegeven worden waar en wanneer je wilt. Altijd, alleen op conversie pagina’s of als iemand langer dan 10 minuten op je website zit. Wij kunnen op standaard vragen, standaard antwoorden instellen of een melding geven als de chat-operator offline is. De mogelijkheden van klantcontact via chat zijn eindeloos!
Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Claudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over live chat uitbesteden of onze andere klantcontact diensten? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!