Telefonische acquisitie uitbesteden

Nabellen, dat schiet er vaak bij in! Voor telefonische acquisitie is vaak te weinig tijd of kennis; doorbreek het patroon en laat onze specialisten je helpen.

Vriendelijk en effectief klantcontact

Binnen ons Klant Contact Centrum hebben wij een gespecialiseerd outbound team voor telefonie. Uit ervaring kunnen wij zeggen dat telefonische acquisitie specifieke kennis en training vergt. De outbound specialisten zijn dan ook specifiek getraind in het voeren van uitgaande telefoongesprekken.

Uitgaande telefoongesprekken met als doel het binnenhalen van sales leads, het maken van afspraken of controleren van gegevens voeren wij aan de hand van digitale scripts. De inhoud hiervan wordt bepaald door de opdrachtgever. Wij zullen adviseren over de inrichting van een (verkoop)gesprek om zo samen tot het meeste effectieve en volledige script te komen. De inhoud en uitkomst van ieder gesprek wordt geregistreerd in de digitale module.

Ons professionele outbound belteam:

  • bestaat uit getrainde collega’s in zowel telefonische acquisitie als inbound telefonie;
  • heeft inhoudelijke kennis van de diensten/producten;
  • gaat voor de beste conversiescores;
  • maakt samen met onze datamanagers leesbare rapportages.
Afspraak maken

_In de praktijk

Over DBF

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Lees meer over ons

_Meer klantcontact services

Social Media Monitoring

Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.


Lees verder

Live-chat services


Met een live-chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

Lees verder

Klant Contact Centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

Lees verder
Lisette Square
Lisette Schulp Client Service Manager

Van gedachten wisselen over telefonische acquisitie uitbesteden? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk

Kom eens kennismaken

Verder bouwen aan je klantrelatie? 

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.