Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.
Starten met social media is niet zo ingewikkeld. Je maakt een profiel aan en posten maar! Gevolg hiervan is dat jouw klanten social media ook gaan gebruiken om vragen te stellen of klachten in te dienen. Ben je daar op voorbereid? Wij kunnen je helpen met social media monitoring.
Via onze social media management tool monitort ons webcareteam ieder gewenst social media kanaal. Vragen, klachten, complimenten of suggesties; wij reageren passend. Hoe reacties eruit zien, bepaalt de opdrachtgever. Evenals de social media strategie. Wij bieden hierin een adviserende, uitvoerende en rapporterende rol.
Omdat het aantal social media kanalen nog altijd groeit, is het belangrijk overzicht te houden. Wij hebben al je kanalen en contacten op een rijtje.
Contacten via social media zijn net zo waardevol als een mailtje of telefoontje. Wij helpen je alle klantcontacten te centraliseren. Dit betekent dat je voortaan per klant een totaalbeeld van alle contacten hebt. Over welk kanaal dan ook.
Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.
Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.
meer Klant Contact CentrumKlantcontact moet goed geregeld zijn. Volgens jouw wensen en naar volle tevredenheid van jullie klanten. Dat kunnen wij.
Claudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over social media monitoring of onze andere klantcontact services? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!
Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.
Form has been submitted successfully!