Spaar- en loyaliteits programma’s

Met online loyalty marketing zorgen wij dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Wij ontwikkelen en implementeren innovatieve loyaliteitssystemen, zoals online spaarsystemen, digitale passen en multichannel loyaliteitsprogramma’s. Klantdata is altijd ons uitgangspunt. Online loyalty marketing versterkt de relatie, waardoor klanten bereid zijn (weer) voor jou te kiezen.

_onze loyalty solutions

Loyaliteitssysteem dashboard koppelingen met klantdata tooling

Loyaliteitssysteem EasyConnect

Met het EasyConnect loyaliteitssysteem krijg je inzicht in jouw klanten en bepaal je gemakkelijk de juiste loyalty strategie. Ga aan de slag met een loyaliteitsprogramma, spaaractie of e-mailcampagne.

meer over het loyaliteitssyteem
Spaarprogramma spaarsysteem klantloyaliteit dbf

Spaarprogramma

Wij Nederlanders houden van sparen en dat is ook te zien in de populariteit van spaaracties. Wij kunnen je helpen bij het opzetten van een on- of offline spaarprogramma voor jouw doelgroep. Via het marketing dashboard heb je direct inzicht in de data en resultaten.

meer over spaarprogramma's
KPI dashboard tool dbf

B2B Loyaliteitsprogramma

Wij bieden zakelijke loyaliteitsprogramma’s op basis van klantdata. Gericht op de b2b markt en zowel klant-en-klaar als volledig op maat. Creëer meer vraag en wees de concurrentie een stapje voor met onze slimme oplossingen.

meer over B2B loyaliteitsprogramma
digitale pas met pasfoto dbf

Digitale pas

Overstappen van een fysieke pas of kaart naar een digitale variant in de Wallet is aan de orde van de dag. Steeds meer organisaties besparen zo op drukkosten en gaan milieuvriendelijker ondernemen. Én de digitale pas levert extra klantdata op!

meer over digitale passen

_dbf is partner

in data & klantloyaliteit

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en loyalty marketing. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Online loyalty marketing met data

Onze loyaliteitsprogramma’s leveren altijd data op. Of het nu om een fysieke kraskaart of een online spaarprogramma gaat, we verzamelen altijd klantgegevens. Deze gegevens zijn goud waard! Door het structureren en analyseren van deze klantdata geven we je nieuwe inzichten. Je leert je klant nóg beter kennen!

Gratis whitepaper: 7 marketingkansen met een digitaal loyalty programma

download whitepaper >
Spaarprogramma spaarsysteem klantloyaliteit dbf

Makkelijk leesbare dashboards

Data verzamelen is één, data ook daadwerkelijk inzichtelijk en bruikbaar maken is een vak apart. Wij visualiseren data in mooie, overzichtelijke dashboards. Real time of als periodieke rapportage.

Kenmerken data management dashboards

Voordelen van een innovatief loyaliteitsprogramma:

  • Persoonlijkere benadering mogelijk
  • Gerichter campagne kunnen voeren
  • Jouw klant via meerdere kanalen bereiken
  • Je bent de concurrentie een stapje voor

_in de praktijk

Richard 20190917 DBF 210 web 2
Richard de Jong Account Manager

Aan de slag met een spaarprogramma of loyaliteitssysteem? Ik help je graag bij het realiseren van de beste digitale oplossing.

  • samenwerken voor succes
  • heldere afspraken
  • de beste oplossingen vinden

Vraag stellen of afspraak maken?

Vul het contactformulier in. Wij nemen spoedig contact met je op.