Eventregistratie systeem

Inzicht in bezoekers met eventregistratie

Met het EasyConnect eventregistratie systeem heb je altijd inzicht de bezoekers van jouw evenementen. Tevens is het registratiesysteem te koppelen aan de iPad zuil en een labelprinter, waardoor je gedoe met naamkaartjes en uitgeprinte aanmeldformulieren voorkomt.

Ticketsysteem events dbf

Het systeem is volledig digitaal. Dit zorgt ervoor dat het aanmelden en registreren op locatie snel en soepel verloopt, waardoor u tijd heeft voor de echt belangrijke dingen.

  • Snelle doorstroom op locatie

Hoe werkt het eventregistratie systeem?

  • De genodigden ontvangen een uitnodiging per e-mail met aan/afmeldlink.
  • Na aanmelding ontvangen zij een bevestiging met het (mobiele) e-ticket. Dit ticket zorgt ervoor dat de registratie op evenementen soepel verloopt.
  • Men scant de QR-code en krijgt toegang.
digitale pas met pasfoto dbf

Je hebt gedurende het hele event inzicht in de aanwezigen en kan hier tijdens en na afloop van het event uw communicatie op afstemmen.

Voordelen van het eventregistratie systeem

  • Makkelijk inzetbaar
  • Snelle en digitale aanmeldprocessen
  • Gemak voor de gebruiker: e-ticket direct op je smartphone
  • Direct klantdata verzamelen voor marketing doeleinden
  • Inzicht in bezoekers/gasten via het dashboard
  • Mogelijkheden voor het koppelen van een e-mailmodule

_klantcase MKB Rotterdam

Richard 20190917 DBF 210 web 2
Richard de Jong Client Service Manager

Aan de slag met eventregistratie? Ik help je graag bij het realiseren van de beste digitale oplossing.

  • samenwerken voor succes
  • heldere afspraken
  • de beste oplossing vinden

Contactformulier

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Form has been submitted successfully!