Bedrijven worden gedefinieerd door hun klanten. Een stapel succesvolle marketingcampagnes is niets waard, zodra er ontevreden klanten zijn die van zich laten horen. En dat terwijl die ontevredenheid vaak heel simpel verholpen of voorkomen kan worden. Onze oplossing: het moderne Klant Contact Centrum met bereikbaarheid over alle on- en offline kanalen.
Met alleen het klant contact ben je er nog niet. Als het contact is afgehandeld blijven er altijd nog administratieve handelingen over die veel tijd in beslag kunnen nemen. Ook deze werkzaamheden kan ons team uit handen nemen. Denk aan archivering en volgens de AVG-richtlijnen vernietigen van klantgegevens of poststukken.
Alles over onze klantcontactdiensten.
Wij werken in ons online Customer Data Platform Marion om alle klantgegevens te registreren. We kunnen ook werken met andere applicaties, zoals Salesforce. Zelf krijg je uiteraard ook toegang tot de gewenste applicatie, zodat deze waardevolle informatie ook buiten het klantcontact om ingezet kan worden.
Er zijn tal van KCC rapportagemogelijkheden, ook real time. Wij combineren, verrijken en structureren data om tot de meest relevante dashboards te komen. Dit is meer dan alleen een lijst met cijfertjes. We maken de data inzichtelijk met grafieken, tabellen en figuren. Zo weet je precies hoe het Klant Contact Centrum presteert.
Ons Klant Contact Centrum verzorgt het contact met jouw klanten volledig volgens jouw wensen, zodat jij je kunt bezighouden met andere werkzaamheden. De webchat uitbesteden of de volledige klantenservice laten bemannen? Net wat je wenst.
Claudia van der Hoek Client Service ManagerEen kijkje nemen in ons KCC? Maak een afspraak en ik geef je graag een rondleiding! Ik kijk er naar uit om je te spreken.
Vul het contactformulier in wij nemen spoedig contact met je op.