
6 tips om je datakwaliteit te verbeteren
Bezoekers en klanten laten overal een spoor van gegevens achter. Zonde om deze data niet te gebruiken – of nog erger: om de verkeerde data te gebruiken.
Naast ons bedrijfsnieuws delen we hier artikelen en blogs over de wereld van klantloyaliteit. Voor inspiratie, kennis en vermaak.
Bezoekers en klanten laten overal een spoor van gegevens achter. Zonde om deze data niet te gebruiken – of nog erger: om de verkeerde data te gebruiken.
Je eigen klantdata verzamelen: hoe pak je dat aan? In dit artikel vind je alle do’s en don’ts op een rijtje.
Third-party cookies verdwijnen! Daarom in dit artikel 3 tips om je eigen klantdata te verzamelen.
We geven je 5 tips om hier mee aan de slag te gaan.
Het verschil tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit lijkt klein, maar om van een tevreden klant een loyale klant te maken zijn nog een aantal stappen nodig. Begin bij de basis: data. Ga vanuit daar bouwen aan een duurzame relatie. Hoe? Lees dan verder.
Het is een begrip dat steeds vaker wordt gebruikt: citymarketing, maar wat is citymarketing nu eigenlijk? Wij leggen het uit.
Je hoort steeds vaker dat je aan de slag “moet” met een Customer Data Platform (CDP). Maar wat houdt een CDP precies in, wat kan je er mee en wat levert het je op?
Data, data en nog eens data. Wil je de komende vijf jaar de concurrentie een stapje voor blijven, dan kun je er echt niet meer omheen.
Dit is een praktische checklist voor marketeers die op basis van data een e-mailcampagne willen opzetten.
Tableau versus Power BI. Alle voor- en nadelen van de tools op een rijtje
Ontvang zo’n zes keer per jaar onze nieuwsbrief met interessante kennisartikelen en nieuws uit de wereld van data en klantloyaliteit.
Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op.