Fulfilment van dbf is het hele proces waarin mailpacks of producten worden ontvangen, opgeslagen, beheerd, verwerkt, ingepakt en verzonden. Dit moet uiteraard vlekkeloos verlopen. Zou toch fijn zijn als je dat niet allemaal in eigen beheer hoeft te houden? Aan ons kun je jouw hele fulfilment uitbesteden.
Bij dbf geloven we in klantloyaliteit. Met onze fulfilment diensten maken wij van je klant een trouwe klant. We ondersteunen jouw organisatie met contactmomenten via de brievenbus. Zowel grote ledenorganisaties als kleine webshops besteden fulfilment aan ons uit.
Meer weten over fulfilment van dbf?
Download de brochure "Van verwerken tot verzenden: alles onder één dak"
Een toekomstgericht MVO beleid wordt vaak als nadeel voor het uitbesteden van fulfilment gezien. Wij hebben een mooie vermelding in MVO "Hall of Fame" van Stichting MVO Register. Een bewijs van onze inzet voor duurzaam ondernemen.
Eigen beheer vs. uitbesteden fulfilment
Het uit handen geven van je voorraad en verzendproces kan best een spannende stap zijn. Je geeft de controle uit handen. Dit is alleen een nadeel van fulfilment uitbesteden als je geen inzicht hebt in wat er met jouw verzendingen gebeurd. Bij dbf staat een team van specialisten voor je klaar die je persoonlijk en digitaal op de hoogte houdt van alle processen. We houden van korte lijnen en heldere afspraken.
Dankzij onze samenwerking met gerenommeerde Nederlandse drukkerijen, kunnen wij kwalitatief hoogwaardig drukwerk leveren voor een scherpe prijs.
Je kunt jouw materiaal veilig laten opslaan in ons magazijn. Dat levert beheer voordelen op. Wij verstrekken voorraadrapportages en geven een waarschuwing als jouw minimale voorraad is bereikt.
MVO staat bij ons hoog in het vaandel en wij besteden hier voortdurend aandacht aan. Met ons MVO-beleid voldoen wij aan de Excellent-norm van FIRA.
Het fulfilment center van dbf verzorgt post tijdens de hele klantreis: van reclame tot opzeggingen en alles daartussenin. Wanneer je bij ons een ontwerp aanlevert voor een brief of pas, hoef je er daarna niet meer naar om te kijken.
Offline contactmomenten vinden wij net zo belangrijk als digitale middelen. Omdat wij beide expertises in huis hebben, kunnen wij je objectief adviseren en combinaties van on- en offline middelen maken.
We maken met onze fulfilment oplossingen jouw marketing en processen effectiever.
Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.
Kun je nog “even” een direct mail versturen? Een vraag die je als marketeer vast wel eens gekregen hebt. Wetende wat er allemaal bij komt kijken, is het fijn om in zulke situaties te kunnen rekenen op een snelle, betrouwbare partner.
meer over direct mailLisette Schulp Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!