Om je op weg te helpen in een keuze voor een klantenservice hebben wij 3 pakketten samengesteld. Elk pakket past bij een ander type klantenservice. Maak een keuze of laat ons je adviseren.
Voor start-ups en kleine klantenservices
Voor MKB+ en middelgrote klantenservices
Voor corporates en grote klantenservices
Alle pakketten zijn uit te breiden met outbound bellen, WhatsApp zakelijk, (live)chat en social media monitoring.
Andere wensen? Ontvang een offerte op maatNiet het pakket gevonden dat je nodig hebt? Neem dan contact op met Lisette om jouw wensen te bespreken.
"Al jaren besteden we de ledenservice van de Stayokay card uit aan het Klant Contact Centrum van dbf. En daar zijn wij erg tevreden over! De medewerkers kennen Stayokay als geen ander en beantwoorden vragen snel, duidelijk en vriendelijk en weten het ook wanneer ze bij ons aan de bel moeten trekken."
Stayokay Hostels
We waren op zoek naar een veilige basis. Dit hebben wij met dbf gevonden. Wat wij heel waardevol aan de samenwerking vinden, is de manier waarop de medewerkers van dbf als collega’s zijn gaan voelen. Wat heeft gezorgd voor stabiliteit, rust en professionaliteit.
Oh My Mood GGZ
lees de case
"Ontzettend blij zijn wij met de betrokkenheid van dbf bij Stichting Vrienden van het Sophia. Zij dragen met regelmaat actief een steentje bij op het gebied van hun expertise"
Stichting Vrienden van het Sophia
lees de case
Met persoonlijk contact onderscheid je jezelf. Sta klanten vriendelijk te woord staan. Beantwoord vragen correct. Handel klachten netjes af. Of neem snel nieuwe bestellingen aan. Wij staan klanten die inbound bellen voor jouw bedrijf te woord. We zijn de vraagbaak voor organisaties die hun klantenservice uitbesteden.
Op ons Klant Contact Centrum beantwoorden we vragen namens bedrijven. Wij zijn op dat moment die organisatie. We willen dat de klant dit in het telefoongesprek ook zo voelt. Daarom trainen wij onze klantcontact specialisten extra in deze werkwijze.
Klantenservice uitbesteden: wees welkom bij dbf
We hebben 20 jaar ervaring met het opzetten van klantenservices. We zetten jouw klantcontacten efficiënt en kostenbewust in. Daar kun je van op aan. Maak gerust een afspraak en kom bij ons langs. We laten het Klant Contact Centrum graag aan je zien.
Een goede klantenservice is onmisbaar. Misschien een inkoppertje. Maar waarom hoor je dan toch regelmatig mensen klagen over de service van bedrijven? Blijkbaar is de klantenservice niet altijd in staat vragen goed af te handelen. Wij dachten hier eens over na. Zou het kunnen liggen aan de systemen? De mensen? Of de kennis? Het bracht ons op het idee voor een blog. Lees je mee?
lees de blogOns Klant Contact Centrum zet de moderne klantenservice software van Steam-connect in. Via het platform wordt het binnenkomend verkeer, bijvoorbeeld calls, mails en chats, automatisch gerouteerd naar de beschikbare agents van DBF. Ieder klantcontact wordt gemeten en uiteraard geregistreerd voor rapportagedoeleinden.
De kosten voor het uitbesteden van je klantenservice zijn afhankelijk van het aantal verwachte telefoontjes, e-mails of chats. Daarnaast zal bij de opstart van een klantenservice de software worden ingericht en eventuele koppelingen gemaakt worden. Dit zijn de implementatiekosten. De kosten voor een klantenservice zijn afhankelijk van het bedrijf en jullie wensen. Stuur ons een berichtje en we voorzien je van een offerte die bij jouw situatie past.
Ons Klant Contact Centrum is gevestigd in Capelle aan den IJssel, direct naast Rotterdam. Vanuit Capelle aan den IJssel werken onze klantcontactmedewerkers voor verschillende bedrijven door heel Nederland. Van Rotterdam tot Deventer. Wij kunnen daarom jouw lokale klantenservice in regio Rotterdam zijn of jouw klantenservice op (grotere) afstand met doortastende Rotterdamse mentaliteit.
Wij werken voor meerdere branches en elk type klantenservice kunnen wij verzorgen. We hebben ons gespecialiseerd in klantenservices voor Zorginstellingen, GGZ (klantcase) en ledenorganisaties zorg, Cultuur & vrije tijd, Retail, B2B services, Banken en verzekeraars, Overheid en Goede doelen.
Wij voeren de telefoongesprekken namens jullie organisatie uit, wij zijn een verlengstuk van jouw bedrijf. We willen dat de klant dit in het telefoongesprek ook zo voelt, daarom trainen wij onze agents extra in deze werkwijze.
Op basis van de beschikbare informatie richten wij een Kennisbank in. Wij stellen op basis van jouw input duidelijke instructies en richtlijnen op voor onze medewerkers. De Kennisbank wordt verrijkt met een Kennisboom. Deze werkt vanuit een slim trechtermechanisme. Zo kunnen wij vragen gemakkelijk filteren naar het juiste antwoord en zijn we in staat veel vragen in één klantcontact af te handelen. De kennisboom wordt continu geüpdatet.
We vinden het belangrijk om onze klanten te ontzorgen en persoonlijk te helpen met klantcontact. Partnerschap zit in ons DNA. Met veel van onze klanten werken we al jaren samen. Stabiel klantcontact met moderne middelen. Door gebruik van data naar de beste klantervaring. Persoonlijk en vanuit het hart. Past dit bij jouw organisatie? Dan gaan we graag in gesprek.
Denk je er over om jullie klantenservice uit te besteden? Wij geven je graag meer informatie of een offerte op maat.
Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag of het maken van een afspraak. Wij nemen snel contact met je op.
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Form has been submitted successfully!