Klanten vriendelijk te woord staan, vragen correct beantwoorden, klachten netjes afhandelen of nieuwe bestellingen aannemen; met persoonlijk telefonisch contact kun je je onderscheiden. Wij staan klanten die inbound bellen te woord en fungeren als vraagbaak voor organisaties die hun klantenservice uitbesteden.
Op ons Klant Contact Centrum beantwoorden we de inkomende telefoongesprekken namens een merk of organisatie. Wij zijn op dat moment die organisatie. We willen dat de klant dit in het telefoongesprek ook zo voelt, daarom trainen wij onze klantcontact specialisten extra in deze werkwijze.
Klantenservice uitbesteden
We hebben 20 jaar ervaring met het opzetten en inrichten van klantenservices. We helpen je jouw klantcontacten zo efficiënt en kostenbewust mogelijk in te richten.
Onze klanten
Wij verzorgen klantcontact voor onder andere :
"Al jaren besteden we de ledenservice van de Stayokay card uit aan het Klant Contact Centrum van dbf. En daar zijn wij erg tevreden over! De medewerkers kennen Stayokay als geen ander en beantwoorden vragen snel, duidelijk en vriendelijk en weten het ook wanneer ze bij ons aan de bel moeten trekken."
Stayokay Hostels
"Ontzettend blij zijn wij met de betrokkenheid van dbf bij Stichting Vrienden van het Sophia. Zij dragen met regelmaat actief een steentje bij op het gebied van hun expertise"
Stichting Vrienden van het Sophia
lees de case
Alles over onze klantcontact diensten.
Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.
Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.
Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.
meer Klant Contact CentrumClaudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw klantenservice uitbesteden, klantcontactstrategie of onze klantenservice inhuren? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!
Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!